صفحه اخبار و راهنمای شبکه ملودی پاتوق

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

حمایت از ما

شبکه اجتماعی ملودی پاتوق به عنوان یک رسانه اجتماعی فارسی زبان تلاش کرده است با منابع محدودی که در اختیار دارد,محیط سالم و امنی را برای کاربران فارسی زبان فراهم آورد.
محیط امن,حفظ حریم خصوصی کاربران,امکانات و خدمات قابل مقایسه با شبکه های معروف و.. از مواردی است که باعث میشود کاربران فارسی زبان از شبکه های غیر بومی و زبان بیگانه بی نیاز باشند.

شبکه اجتماعی ملودی پاتوق یک شبکه خصوصی بوده و به هیج نهاد,ارگان,ائتلاف و گروهی وابسته نیست و همواره تلاش کرده است که بتواند محیطی آزاد برای نشر محتوای سالم را در اختیار شما قرار دهد.
شبکه ملودی پاتوق همواره رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.بدون وجود تبلیغات اجباری و آزاردهنده,بدون هزینه فعالیت و کاربری,و.. به صورت رایگان منابع عظیم خود را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.
 
ساخت,طراحی,پشتیبانی و نگهداری این شبکه گسترده نیاز به هزینه بالایی دارد که تا کنون توسط مدیران با منابع محدودی که وجود داشت تامین میشد اما با گسترش و افزایش تعداد کاربران و بزرگ شدن این شبکه,هزینه ها نیز بالاتر میرود و به طور طبیعی یک یا دو نفر نمیتوانند پاسخگوی نیاز مالی این شبکه باشند.
لضا این بخش ایجاد شده است تا عزیزانی که به پایداری شبکه علاقه مند هستند بتوانند حمایت های مالی خود را از این طریق انجام دهند.
 
ادامه مطلب...
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
کیوان موسوی

قوانین و مقررات

 قوانین و مقررات شبکه اجتماعی ملودی پاتوق
متن این توافقنامه متعلق به مــلودی پاتوق میباشد و کلیه حقوق انتشار آن محفوظ است و علاوه بر مفاد زیر مــلودی پاتوق به عنوان یک سایت ایرانی از قوانین مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید. قواعد و قوانین زیر مربوط به شرایط عضویت و بهره برداری از سایت مــلودی پاتوق می باشد و عضویت در سایت به معنی اطلاع کامل از متن و پذیرش شرایط آن است. مــلودی پاتوق میتواند هر قسمتی از این قرارداد را در هرموقع تغییر دهد. و قابل ذکر است که متن قرارداد همیشه بر روی سایت قابل مشاهده است. در هر زمانیکه با این قرارداد مخالف بودید میتوانید عضویت خود را از سایت حذف کنید. این توافق نامه در تمام صفحات سایت(انتهای هر صفحه) با عنوان " قوانین سایت "موجود و قابل مشاهده است. 
ادامه مطلب...
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کیوان موسوی