راهنمای دانلود و نصب تولبارهای اختصاصی ملودی پاتوق

 برای ورود به صفحه دانلود تولبار اینجا را کلیک کنید!


 تولبار نسخه دسکتاپ:

ابتدا تولبار را دانلود کنید و سپس از حالت فشرده خارج فرمایید.سپس فایل نصبی استخراج شده که Desktop-toolbar نام دارد را اجرا کنید و به راحتی مراحل نصب را طی کنید.در زمانی کوتاه تولبار نصب میشود و در تکسبار ویندوز (کنار ساعت) به نمایش در خواهد آمد.نصب این تولبار نیازی به اتصال به اینترنت نداشته و میتوانید به صورت آفلاین آن را روی هر سیستم یا مرورگری نصب کنید!


 تولبار نسخه مرورگر اینترنت اکسپلوره:

ابتدا تولبار را دانلود کنید و سپس از حالت فشرده خارج فرمایید.سپس فایل نصبی استخراج شده که IE-toolbar نام دارد را اجرا کنید و به راحتی مراحل نصب را طی کنید.در زمانی کوتاه تولبار نصب میشود و در مرورگر اینترنت اکسپلوره به نمایش در خواهد آمد.نصب این تولبار نیازی به اتصال به اینترنت نداشته و میتوانید به صورت آفلاین آن را روی هر سیستم یا مرورگری نصب کنید!

 قبل از نصب تولبار حتما مرورگر اینترنت اکسپلوره (و ترجیحا تمامی مرورگرها) را ببندید در غیر این صورت نصب موفق آمیز نخواهد بود.


 تولبار نسخه مرورگر موزیلا فایرفاکس:

ابتدا تولبار را دانلود کنید و سپس از حالت فشرده خارج فرمایید.سپس فایل نصبی استخراج شده که Firefox-toolbar نام دارد را اجرا کنید و به راحتی مراحل نصب را طی کنید.در زمانی کوتاه تولبار نصب میشود و در مرورگر فایرفاکس به نمایش در خواهد آمد.

در ابتدای نصب برنامه نیاز دارد تا به سرور متصل شده و جدیدترین نسخه تولبار را دریافت نماید.بنابراین هنگام دریافت نسخه جدید مانع کار نشوید و اجازه دهید مراحل معمول نصب انجام شود.

 قبل از نصب تولبار حتما مرورگر فایرفاکس (و ترجیحا تمامی مرورگرها) را ببندید در غیر این صورت نصب موفق آمیز نخواهد بود.



 تولبار نسخه مرورگر گوگل کروم:

ابتدا تولبار را دانلود کنید و سپس از حالت فشرده خارج فرمایید.سپس فایل نصبی استخراج شده که chrome-toolbar نام دارد را اجرا کنید و به راحتی مراحل نصب را طی کنید.در زمانی کوتاه تولبار نصب میشود و در مرورگر گوگل کروم به نمایش در خواهد آمد.بنابراین هنگام دریافت نسخه جدید مانع کار نشوید و اجازه دهید مراحل معمول نصب انجام شود.

 قبل از نصب تولبار حتما مرورگر گوگل کروم (و ترجیحا تمامی مرورگرها) را ببندید در غیر این صورت نصب موفق آمیز نخواهد بود.



 تصویر نحوه نصب آنلاین تولبار برای مرورگرهای  گوگل کروم و  فایرفاکس:

 برای نصب تولبار  گوگل کروم و  فایرفاکس باید به اینترنت متصل باشید!

1- بعد از اجرای فایل نصب,چند ثانیه صبر کنید تا فایل اجرایی بارگذاری شود (مطابق شکل زیر):


2- سپس پنجره ای باز خواهد شد که از شما میخواهد انتخاب کنید که آیا موتور جست و جو روی صفحه خانگی مرورگر باشد یا خیر.پیشنهاد میشود دو گزینه بالا را تیک نزنید و سپس روی دکمه Agree & install کلیک کنید(مطابق شکل زیر):


3- حالا نرم افزار به سرور متصل میشود تا جدیدترین نسخه تولبار را دریافت نماید که مدت کوتاهی طول خواهد کشید (مطابق شکل زیر):


4- کار تمام شده است.حال کافیست مرورگر خود را باز کنید و تولبار را مشاهده کنید.

 پس از نصب تولبار ممکن است مرورگر از شما بخواهد که اضافه شدن تولبار را تایید کنید.با کلیک روی Enable تولبار به مرورگر شما اضافه خواهد شد (مطابق شکل زیر که درخواست تایید برای مرورگر گوگل کروم میباشد):



 قبل از نصب تولبار حتما مرورگرهای خود را ببندید!

warning جهت گزارش مشکلات احتمالی اینجا را کلیک فرمایید یا به پست الکترونیکی info@melodypatogh.ir ایمیل ارسال فرمایید.

heart_decoration این تولبار کم نظیر را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید!