قوانین و مقررات شبکه اجتماعی ملودی پاتوق
متن این توافقنامه متعلق به مــلودی پاتوق میباشد و کلیه حقوق انتشار آن محفوظ است و علاوه بر مفاد زیر مــلودی پاتوق به عنوان یک سایت ایرانی از قوانین مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید. قواعد و قوانین زیر مربوط به شرایط عضویت و بهره برداری از سایت مــلودی پاتوق می باشد و عضویت در سایت به معنی اطلاع کامل از متن و پذیرش شرایط آن است. مــلودی پاتوق میتواند هر قسمتی از این قرارداد را در هرموقع تغییر دهد. و قابل ذکر است که متن قرارداد همیشه بر روی سایت قابل مشاهده است. در هر زمانیکه با این قرارداد مخالف بودید میتوانید عضویت خود را از سایت حذف کنید. این توافق نامه در تمام صفحات سایت(انتهای هر صفحه) با عنوان " قوانین سایت "موجود و قابل مشاهده است. 

الف – شرط عضویت: 
سرویس مــلودی پاتوق برای اشخاص بالای 17 سال بوده و با عضویت در این سایت شما تایید مینمائید که بالای 17 سال هستید. 
ب – اطلاعات خصوصی: 
اعضاء اطلاعاتی را که فکر میکنند حساس است نباید برروی اینترنت قرار دهند. زیرا مــلودی پاتوق مسئولیت سوء استفاده از این اطلاعات را نمی پذیرد. آدرسهای ایمیل شما برای عموم قابل مشاهده نیست و فقط توسط اشخاصی که شما آنها را به عنوان دوستتان به لیست اضافه کرده اید در دسترس خواهد بود. ما ایمیل شما را به هیچ عنوان به هیچ شخص یا گروه یا شرکت دیگری فاش نمیکنیم. اطلاعات اعضاء بغیر از آن قسمت از اطلاعات که بطور معمول توسط نرم افزار سایت قابل مشاهده میباشد، محرمانه نگهداری میشود. اعضاء مجاز به انتشار اطلاعات محرمانه مملکتی ، اطلاعات محرمانه اشخاص دیگر ، مطالب نفرت آمیز، پورنو ، غیر اخلاقی و غیر قانونی برروی این سایت نیستند. مــلودی پاتوق تحت هیچ شرایطی مسئول خسارتهای وارده در اثر اعتماد و اتکا به اطلاعات قرار گرفته روی این سایت یا انتقال یافته توسط این سایت نمیباشد. همچنین مــلودی پاتوق در مورد از بین رفتن اطلاعات قرار گرفته روی این سایت مسئولیتی را نمیپذیرد. مــلودی پاتوق خود را مجاز به کنترل مطالبی که بطورعمومی بر روی سایت قرار داده شوند میداند ولی خود را ملزم به این مسئله نمیداند. مسئولیت کلی مطالب قرارداده شده روی سایت به عهده عضو قرار دهنده اطلاعات است و اشخاص نباید مطالب نامناسب را برروی این سایت قراردهند. 
ج – شرایط استفاده از سایت: 
مــلودی پاتوق میتواند هر قسمتی از این قرارداد را در هرموقع تغییر دهد. متن قرارداد همیشه برروی سایت قابل مشاهده است. درصورتیکه در هر زمانی با این قرارداد مخالف بودید میتوانید عضویت خود را از سایت حذف نمایید. مــلودی پاتوق ممکن است برای اطلاع یافتن شما از مطالب مهم ( دریافت پیام در صندوق پیام ، درخواست اضافه شدن به لیست دوستان و ... ) به شما ایمیل هایی را ارسال کند. شما بدینوسیله موافقت خود را با دریافت اینگونه ایمیل ها اعلام میدارید. در صورتیکه کلمه عبور خود را فراموش کرده باشید میتوانید با استفاده از لینک 'فراموشی کلمه رمز' آنرا دریافت کنید. مسئولین وب سایت به هیچ عنوان نسبت به ارسال دستی این اطلاعات اقدام نخواهند کرد. سایت مــلودی پاتوق میتواند در صورت تخلف از قوانین سایت، عضویت اعضاء متخلف را، اعم از کاربر معمولی یا ویژه ،حذف یا تحریم کند. مــلودی پاتوق خود را موظف به توضیح علت این موارد نمیداند. انکار تعهد: مــلودی پاتوق سرویس حاضر را به همان شکلی که هست و بدون هرگونه تعهدی ارائه میکند. ما در مورد عدم قطع شدن سایت ، خالی از اشکال بودن آن ، رفع اشکالات یا تطابق آن با نیازهای شما تعهدی نداریم. سایت از قسمت پشتیبانی برخوردار است ولی هیچگونه تعهدی نسبت به سرعت پاسخگوئی ، عدم پاسخگوئی به سوالات و غیره به علت حجم تماسها داده نمیشود. این سرویس بصورت اضافی برای کمک به اعضاء ارائه میگردد و فقط شامل مسائل فنی و کاری مربوط به سایت و اهداف آن میگردد. 

د - حقوق مالکیت معنوی: 
استفاده از مطالب قرارگرفته بر روی این سایت در جای دیگر مجاز نمیباشد. بخصوص اطلاعات شخصی افراد ، عکس آنها و مطالب مربوط به آنها مجاز به استفاده در هر مکان دیگری بغیر از این سایت نیست . کلیه محتویات نرم افزاری و ابداعات و طرحهای سایت مــلودی پاتوق ، متعلق به این سایت بوده لذا کلیه حقوق آنها متعلق به این سایت میباشد. سایت مجاز است به هر نحوی که بخواهد از مطالب قرارگرفته برروی صفحه ها که قانونا متعلق به شخص یا نشریه یا سازمان دیگری نباشد استفاده نماید ( مثلا آنها را بصورت برگزیده در قسمت دیگری از سایت نمایش دهد.) استفاده از سایت مــلودی پاتوق برای مقاصد تجاری یا تبلیغاتی ، بازاریابی و مانند آن ممنوع بوده و برای تبلیغ روی این سایت میتوانید با قسمت پشتیبانی تماس گرفته و از شرایط تبلیغ روی سایت مطلع شوید. 
قوانین حاکم بر مــلودی پاتوق به شرح زیر میباشد. در صورت مشاهده هر گونه تخلف از قوانین سایت می توانید از طریق لینکهایی که به همین منظور در بخشهای مختلف سایت قرارداده شده است، اقدام نمایید.
الف - قوانین مربوط به کلیه اعضا: 
پیشنهاد و یا تشویق به هر نوع فعالیت غیر قانونی، ممنوع میباشد. 
از تهدید، اذیت و آزار، تجاوز وحمله به حقوق دیگران جداً خودداری نمائید. 
بکار بردن کلمات و یا تصاویر خلاف شئونات اخلاقی و مذهبی ممنوع میباشد. 
بیان جوکهایی که منجر به اهانت به هموطنان شود و یا جوکهای زشت و خلاف شئونات اخلاقی مجاز نمیباشد. 
بیان عقاید مختلف با احترام به اصول فکری و اخلاقی دیگران و با پرهیز از توهین و فحاشی مجاز میباشد. 
از آنجائیکه این سایت اجتماعی، علمی، فرهنگی و هنری می باشد هیچگونه بحثهای سیاسی و جنجال برانگیز در آن مجاز نمیباشد. 
مطالب مستهجن، افترا آمیز ، دشنام و خارج از اخلاق و یا بی حرمتی به مقدسات فرهنگی و مذهبی در هیچیک از بحث ها پذیرفته نخواهد شد. 
کاربرانی که نسبت به قوانین فوق بی توجهی نمایند ، از طرف مدیرت سایت مسدود خواهند شد. 
ب - قوانین تایید عکس ها : تصاویر پروفایل / تصاویر آلبوم / تصاویر پست ها جزء موارد زیر نباشند : 
مستحجن 
دلخراش 
خیر اخلاقی 
پوشش کم یا نامناسب 
ترسناک و رعب انگیز 
عکس دیگران (سایر کاربران سایت) 
سیاسی ومذهبی (استفاده به غیر از تصویر پرو
فایل مجاز می باشد) 
ه - قوانین مربوط به مدیران و پلیس سایت: وظایف بر اساس قوانین زیر تعریف میشود. 
حذف مطالبی که مغایر با قوانین سایت مــلودی پاتوق باشد. 
هشدار و تذکر به افرادی که برای اولین بار این قوانین سایت را نقض کرده باشند. 
کنترل و بررسی کلیه مطالب در مباحث مختلف به منظور تطبیق آنها با قوانین سایت مــلودی پاتوق . مسدود کردن افرادی که پس از دریافت هشدار همچنان به نوشتن مطالب مغایر با قوانین سایت مــلودی پاتوق مبادرت می ورزند.