پاسخ به پیام مزاح گرانه مدیریت محترم شبکه آریو از زبان کاربر قدیمی شبکه آریو


کاربران قدیمی آریو بخوانند!

یادتان هست..؟

یادتان هست وقتی کوچکترین اعتبار و شخصیت برای ما قائل نشدند و بدون توجه به نظرات ما کاربران که سرمایه آنها بودیم برنامه های خودشان را روی شبکه آریو اجرا میکردند؟

آری منظورم مدیر شبکه آریو هست.جناب آقای فرزام عزیز (که البته داستانهای زیادی در خصوص ایشاد به وسعت شاهنامه وجود دارد)!

یادتان هست که گفتیم اینجا زندگی مجازی ماست و موافق تغییراتی که فقط به نفع مدیران سایت بود را نمیخواهیم؟

یادتان است که حساب کاربری بر اساس هزینه ایجاد کرده بودند که از 30 هزار تومن شروع میشد؟

اگر حداقل یک ماه کاربر آریو بوده باشید متوجه این موضوع خواهید شد!

من (کیوان موسوی) بارها و بارها کاربران آریو را ستایش کردم و چندین بار برای آقای فرزام پیام فرستادم که حاضرم در گسترش شبکه و کاربری سایت به صورت "رایگان" فعالیت کنم و بدون دریافت حتی یک ریال پروژه ها و طرح های خدماتی خودم رو براشون اجرا کنم تحت مدیریت خودشان که حتی توف هم کف دستم ننداختند!

یادم است آریو به شدت مشکل لاگین داشت و اطلاعات میپرید,چقدر با دوستان دیگر در آریو اطلاع رسانی میکردیم و کاربران را آرام میکردیم و آنها را توجیه میکردیم که "مثلا" این موارد طبیعی است!

آقای فرزام من و محسن شرکت نداریم که مانند شما با تبلیغات وسیع و سوء استفاده مالی از کاربران سود به جیب بزنیم!

من و دوستم یک دانشجوی ساده هستیم که حتی در مشغله های مالی خود هم مانده ایم و مانند شما یک شرکت با کارمند به وسعت ایران تا ترکیه نداریم!

اما دل داریم و دردها را خوب میفهمیم.بی احترامی ها,توهین ها و.. را خیلی خوب حس میکنیم و با درد آن زندگی میکنیم.

ما به مانند شما برای تجارت و سوء استفاده از کاربران سایت ملودی پاتوق را طراحی نکردیم!

ما سرمایه ای بالاتر داشتیم به اسم دوست که ارزشش بالاتر از 30 هزار تومن اکانت ویژه سایت شماست.

من و دوستم از شهریه دانشگاه خودمان زدیم و آن را قسط بندی کردیم تا چنین سایتی را با کمترین هزینه و با اجرای تخصصی خودمان بالا بیاریم!

هدف ما این بود که دوستانمان را از دست ندهیم و نگذاریم گرمای رفاقت و دوستی در کنار هم بودنمان سرد شود.

حق با شماست.ما همان نامردانی هستیم که شما میگوییید اما خدا میداند که اگر ما به شما تلنگر نمیزدیم چه به سر کاربران "خاص و مهربان" میاوردید و احتمالا تا کنون کلا هزینه ها را عمومی و ثابت میکردید.

ما نمیخواهیم ترویج چند شخصیتی را به افراد آموزش دهیم مانند شبکه شما که این امکان را میدهد یک فرد چندین شخصیت و رنگ داشته باشند.

ما تلاش میکنیم که نشان دهیم و از دیگران هم بخواهیم که خودشان باشند چون خود اصلیشان خیلی دوست داشتنی تر هستند و هر اشتباهی هم بکنند دلمان به این قرص است که این خودش است و هیچ فردی بی نقص و عیب نیست!

درد دل ما خیلی است آقای فرزام.

از روز نخست بنای این شبکه یک ریال از کاربران دریافت نکردیم و آنها را در محدودیت امکانات قرار ندادیم که بخواهند هزینه پرداخت کنند و برعکس به صورت رایگان حتی بیشتر از شبکه شما تقدیمشان کردیم.

یادتان باشد اینجا برای تجارت نیست.اینجا همدلی هست برای کسانی که به دنبال دوست هستند و نه یک فرد مریض با چند شخصیت که نمیداند فقط در همان شبکه چند اکانت و شخصیت دارد!

اگر شما ذره ای برای من و امثال من ارزش قائل بودیم بیشتر از 40 نفر را مسدود نمیکردید و افرادی که به اینجا می آیند را تهدید به بسته شدن حسابشان نمیکردید.

ما نامردانی هستیم با سوء استفاده های تجاری دقیقا همانطور که شما میگویید و این کاربران ما را انتخاب کرده اند و میبینید که چطور ملودی پاتوق را به یک سایت سوء استفاده گر مانند آریو ترجیح میدهند.

یک صفحه اینترنتی ارزش تهمت زدن به افراد را ندارد آقای فرزام.خوب میدونید که طراحی چنین صفحاتی با داشتن کمی تخصص خیلی آسان است.از ما که گذشت اما انقدر آسان به کسانی که روزی دلسوز بودند تهمت نزدید.

همه کسانی که در ملودی پاتوق هستند و یا اسمش را شنیده اند دهن به دهن شنیده اند که در اینجا چه میگذرد و با انشار اطلاعیه بسیار مسخره,فقط اعتبار و شخصیت خودتان را کمتر از قبل کردید.

هشت سال است در شبکه فعال هستم و بیش از 16 سایت دولتی و شخصی را مدیریت میکنم اما هیچگاه ندیده بودم کسی اینطور فقط برای کسب مقداری پول بیشتر,در یک شبکه اجتماعی به دیگران تهمت بزند و توهین کند.

ما نامردان را به حال خودمان بگذار دوست عزیز و هر روز مثل روزهای قبل شاهد باش که سرمایه هایی که بهشون بی احترامی کردید شما رو تنها میگذارند.

تا الان چند نفر رو فرستادید برای نفوذ و هک شبکه و چند بار ناکام بودید؟ به دوستانتان بگویید که در ملودر ملودی پاتوق امنیتی است به وسعت اعتماد کاربرانش و فضا و سرورهایی به وسعت دلهای بزرگشان.

با احترام | کیوان موسوی